sobota, 15 listopada 2014

Jeep - problem z ABS - rozwiązanie

Przebieg: 241 720

Jarek stwierdził, że skoro nie katuję jakoś wielce Jeepa w terenie to nie ma sensu kupować oryginalnego przegubu Mopara, wystarczy przyzwoity zamiennik. Poszperałem na allegro, ale ostatecznie zamówiłem w sklepie amerykany.pl bo mam go pod ręką. Później okazało się, że był to bardzo dobry wybór, ale o tym na końcu...
W każdym razie zakupiłem przegub produkcji NTY:

Tak wygląda zawartość:


Jak widać firma nie oszczędza, wszystko jest porządnie wykonane, a cena wręcz ... śmieszna. Na zdjęciu powyżej widać ten nieszczęsny wieniec ABS.

Oczywiście montażu nie zlecałem już ASO, tylko GENIALNYM mechanikom z ulicy Rivolliego w Luboniu. Wszystko zajęło im jakieś 2-3 godziny (z montażem nowych tarcz i klocków) i kosztowało mnie 150 zł robocizny... UWIELBIAM tych gości!

Jeep w końcu hamuje tak jak powinien! ( a nawet lepiej, ale o tym napiszę później).

PS. Teraz wyjaśniam dlaczego sklep amerykany.pl trafił na moją listę polecanych linków. Otóż zamawiając przegub usłyszałem cenę 175 złotych i OK, "jutro będzie do odbioru", pasuje. Następnego dnia podjechałem do nich i usłyszałem, że mam do zapłacenia 129 zł... Oczywiście zapytałem czy to znaczy, że oferują mi coś gorszego? NIE! Bardzo uprzejmy Pan stwierdził, że ich dostawca obniżył cenę tych przegubów i w związku z tym oni też mi ją obniżają. I szczęka mi opadła... Jak dla mnie to rzecz niespotykana (niestety).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz